نوشته شده توسط : Rahim

 

همه ی کاربران کامپیوتر بنا به نیازهای خود و کارهایی که در فضای مجازی انجام می دهند نرم افزارهایی را نصب می کنند و یا گاهی نیز برای رفع خستگی و تجربه ی کمی هیجان اقدام به نصب بازی ها و برنامه های سرگرم کننده می نمایند . در این بین برخی از برنامه ها یا بازی ها هستند که پس از انجام کار یا تفریح دیگر هیچگونه نیازی به بودن آنها نخواهیم داشت و در این صورت است که فکر حذف آنها به فکرمان می رسد . بسیاری از کاربران راه ساده ی استفاده از آن اینستالر های برنامه یا بخش Add or Remove program ویندوز می باشد . در اینکه طی این مراحل ساده ترین گزینه است هیچ شکی نیست اما آیا به سادگی انجام یک کار می اندیشد یا کیفیت انجام آن ؟

Revo Uninstaller Pro

اگر توجه داشته باشید همیشه پس از گذشت چندین روز از نصب ویندوز و نصب و حذف برنامه های مختلف ویندوز شما دچار افت سرعت محسوسی نسبت به روز نخست می شود و دلیل آن چیزی نیست جز انباشته شده اطلاعات بی مورد و ناقص در ویندوز که دلیل این امر نیز کامل انجام نشدن پروسه ی Uninstall می باشد .

نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را در پي سي ايكس داریم برنامه است بسیار جالب و کاربردی که به شما در پاکسازی کامل برنامه های نصب شده بر روی ویندوزتان کمک می نماید . این نرم افزار که Revo Uninstaller Pro نام دارد این امکان را در اختیارتان قرار می دهد تا تنها با چندین کلیک ساده و چه بسا ساده تر از راههایی که همیشه برای حذف برنامه ها طی می کنید اپلیکیشن ها و بازی هایی را که دیگر به وجودشان نیازی ندارید پاک کنید بی آنکه پس از گذشت چند روز کاهش سرعت ویندوز را شاهد باشید . Revo Uninstaller Pro با آنالیز کامل برنامه های نصب شده بر روی ویندوز می تواند هنگامی که قصد حذف آنها را دارید به طور کامل فایلهای ساخته شده توسط آنها و نیز اطلاعاتی که در رجیستری ویندوز ذخیره شده است را شناسایی کرده و با حذف آنها هیچ گونه ردپایی از برنامه ها باقی نمی گذارد . بنابراین با یک تیر دو نشان زده اید ؛ هم از سرعت کامپیوترتان کاسته نخواهد شد و هم هارددیسک شما پر از اطلاعات خالی نمی گردد .
اگر یکی از کاربران ویندوز های اکس پی ، ۲۰۰۳ ، ویستا و یا سون باشید توانایی استفاده از این نرم افزار را خواهید داشت .


 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , بهینه ساز , ,
:: برچسب‌ها: حذف کامل بازی ها , حذف کامل بازی ها نصب شده بر روی ویندوز , حذف کامل برنامه ها از روی ویندوز , دانلود , دانلود رایگان نرم افزار , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار Revo Uninstaller Pro , دانلود نرم افزار Revo Uninstaller Pro 2 , 5 , 1 , مدیریت بر حذف برنامه ها , نرم افزار Uninstaller , نرم افزار حذف برنامه , نرم افزار حذف کامل برنامه ,
:: بازدید از این مطلب : 1428
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Universal SQL Editor را می توان یکی از کامل ترین نرم افزار های ویرایشگر بانک های اطلاعاتی دانست چرا که دو ویژگی لازم و مهم مانند استفاده کاربری آسان به وسیله ی قرار دادن ابزارهای گرافیکی و پشتیبانی از بیشتر بانک های اطلاعاتی نظیر اراکل ، DB2 ، SQL Server و … اشاره نمود که مصداق سادگی را عین قدرت را تداعی می کند . این برنامه همچنین با بهره گیری از ویرایشگر حرفه ای اسکریپت های SQL با تکمیل خودکار بسیاری از توابع و نیز هایلایت syntax دیگر هیچ گونه جای بهانه گیری را برای منتقدان خود باقی نگذاشته است .

 Universal SQL Editor

برخی از ویژگی های کلیدی Universal SQL Editor :
– سازگاری با بیشتر دیتابیس های محبوب نظیر Oracle ، DB2 و SQL Server
– پشتیبانی از اسکریپتینگ
– هایلایت کردن بخش هایی که باعث بروز خطا در استفاده از اسکریپت های طولانی می شوند .
– باگذاری الگو ( schema ) به طور خودکار پس از اجرای بازشدن DDL
– پشتیبانی از یونیکد
– قابلیت بازگشت به مرحله قبل ( Undo ) و تکرار مرحله بعد ( Redo )
– امکان ویرایش کد ها به صورت تمام صفحه
– امکان بهره گیری از فیلتر های مختلف
– و …


 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اينترنت , طراحی وب , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود رایگان , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار Universal SQL Editor v1 , 2 , 8 , 2 , نرم افزار ویرایش بانک اطلاعاتی , ویرایش بانک اطلاعاتی DB2 , ویرایش بانک اطلاعاتی Oracle , ویرایش بانک اطلاعاتی sql , ویرایش بانک اطلاعاتی اراکل , ویرایشگر Database ,
:: بازدید از این مطلب : 1350
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

 

AnvSoft Photo Flash Maker Platinum

با در اختیار داشتن Photo Flash Maker Platinum شما خواهید توانست به سادگی آب خوردن از ویدیو های FLV و موزیک های مورد علاقه تان اسلاید شو های خارق العاده ای در قالب SWF ساخته و آن ها در کامپیوتر مشاهده کرده ، بر روی دیسک های CD یا DVD به صورت خوداجرا رایت نموده ، در وب سایت تان استفاده نمایید و یا اینکه آنها را در سایت های ویدیوی آنلاین منتشر بسازید و به رخ سایر کاربران بکشانید .


 

شما چه چیز هایی را می توانید به اسلاید شو فلشتان بیافزایید ؟
تصاویر : فرمت های JPG ، TIFF ، BMP و PNG
– موزیک :فرمت های MP3 ، WMA و WAV
– ویدیو : فایلهای FLV


 

با AnvSoft Photo Flash Maker Platinum ، توانایی تولید چه چیزهایی را خواهید داشت ؟
- CD و DVD های هدیه
– اسلاید شو های فلش تک فایلی در قالب SWF و HTML
– ساخت اسلاید شو های دینامیک تحت فرمت های SWF ، HTML و XML


 

چگونه خواهید توانست اسلاید شو تان را منتشر کنید ؟
- با رایت کردن آنها بر روی دیسک های CD و DVD
– با فشرده کردن در فرمت های zip ، rar و ۷z
– آپلود کردن در سایت های انتشار رایگان وب نظیر Go2Album
– انتشار دادن در سایت یا وبلاگ شخصی تان

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , فلش , ,
:: برچسب‌ها: اسلاید شو , دانلود , دانلود AnvSoft Photo Flash Maker Platinum v5 , 31 , دانلود رایگان , درست کردن آلبوم دیجیتال , ساخت اسلاید شو , ساخت اسلاید شو های فلش , فلش , میکس کردن ویدیو های FLV , نرم افزار درست کردن اسلاید شو ,
:: بازدید از این مطلب : 1420
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

 

Nextwave Penalty Kick

بازی بسیار زیبای Nextwave Penalty Kick یک گیم جذاب می باشد که در آن می بایست با تعیین شدت ضربه و جهت ضربه توپی را که بر روی نقطه ی پنالتی کاشته شده است به گل تبدیل کنید . این بازی که برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین سری ۶۰ ویرایش ۵ طراحی شده است قابلیت اجرا بر روی گوشی هایی نظیر نوکیا N8 ، نوکیا ۵۸۰۰ ، نوکیا N97 و … را داراست .


 



:: موضوعات مرتبط: بخش موبایل , بازی سیمبین S60 V5 , ,
:: برچسب‌ها: 5320 XpressMusicدانلود بازی , 5630 XpressMusicدانلود بازی , 5730 XpressMusicدانلود بازی , 6210 navigatorدانلود بازی , 6220 classicدانلود بازی , 6650 foldدانلود بازی , 6710دانلود بازی , 6720 classicدانلود بازی , 6730 classicدانلود بازی , 6760 slideدانلود بازی , 6790 Surgeدانلود بازی , E51دانلود بازی , E52دانلود بازی , E55دانلود بازی , E63دانلود بازی , E66دانلود بازی , E71دانلود بازی , E75دانلود بازی , N76دانلود بازی , N78دانلود بازی , N79دانلود بازی , N8 Applicationsدانلود بازی , N81دانلود بازی , N82دانلود بازی , N85دانلود بازی , N86دانلود بازی , N95 8GBدانلود بازی , N95دانلود بازی , N96دانلود بازی , NOKIA 6790 slideدانلود بازی , Nokia C6-01دانلود بازی , Nokia C6دانلود بازی , Nokia C7دانلود بازی , Nokia E7دانلود بازی , Nokia N97دانلود بازی , S60v5 E6دانلود بازی , S60v5 x7 , بازی پنالتی برای موبایل , دانلود , دانلود بازی برای نوکیا سری 60 ویرایش 5 , دانلود بازی موبایل , دانلود بازی پنالتی ,
:: بازدید از این مطلب : 1341
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

 

اثر انگشت

در این مطلب قصد داریم یک مجموعه بسیار زیبا از اثر انگشت و کف دست که در قالب وکتور EPS طراحی شده است رای برای گرافیست ها و علاقه مندان به گرافیک و طراحی به طور رایگان منتشر کنیم . این کالکشن که شامل ۵ وکتور مختلف می باشد می تواند به طراحی های شما روح تازه ای ببخشید .

فرمت EPS که مربوط به تصاویر برداری می باشد برای نرم افزار ادوبی ایلوستریتور طراحی شده است که امکان استفاده در فتوشاپ را نیز با امکاناتی محدود تر دارد .

 


 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , وکتور , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود رایگان , دانلود رایگان وکتور , دانلود وکتور , دانلود وکتور اثر کف دست , دانلود وکتور ایلوستریتور , دست رنگی , وکتور EPS , وکتور اثر انگشت , کف دست ,
:: بازدید از این مطلب : 1403
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

 

opera-11

یکی از بزرگترین جنگ هایی که در دنیای اینترنت چند سالی است آغاز شده و نیز پایانی بر آن دیده نمی شود ، جنگ مرورگر هاست . شرکت های قدرتمند نرم افزاری سعی می کنند با ارایه مرورگرهایی قدرتمند تر از گذشته ، به وضعیت نمودار خود در بین سایرین بهبود ببخشند . در این میان که بیش از دو سوم کاربران از فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر استفاده می کنند مرورگرهایی نیز وجود دارند که با انداختن نگاهی کارشناسانه به آنها متوجه برتری هایی می شویم که در غول های این رشته نیز وجود ندارد اما به دلیل یاری نکردن بخت در جایگاه های پایین تری قرار دارند .

یکی از این مرورگر های وب Opera نام دارد . اپرا نامی است که بیشتر کاربران حرفه ای آن را قرین سرعت می دانند . این نرم افزار با بهره گیری از شیوه ی خاص خود در بارگذاری صفحات وب که همانا باز کردن متون در ابتدا و عکس ها و سایر فایلهای مولتی مدیا در پس آن است می تواند دسترسی کاربر را به اطلاعات هر صفحه سریع تر سازد . این ویژگی برای کاربرانی که از سرعت چندان بالایی بهره نمی برند می توان یک قابلیت مهم و کلیدی تلقی شود . ورژن ۱۱ اپرا که به تازگی منشتر شده است با ظاهری دلنشین می تواند فضای بیشتری از وب سایت ها را در قالبی زیباتر برای شما به نمایش در آورد . حذف بخش های کلیشه ای و اضافه ی همیشگی که هر کاربری را از خود می رنجاند به هیچ وجه در این نرم افزار دیده نمی شوند و در استفاده از آن ، شما هستید و آدرس های وب و دیگر هیچ .


 

تمامی امکانات و ویژگی های Opera 11 به اینجا ختم نمی شود . در بر داشتن بلاک کننده ی حرفه ای پنجره های خود باز شو ( pop-up ) ، باز کردن چندین صفحه در یک پنجره ( Tab ) ، جست و جوی پیشرفته و بسیاری دیگر نظیر مدیریت کننده ایمیل ، خبرخوان RSS و پیغام رسان IRC که همگی در یک برنامه ی نسبتا کم حجم گنجانده شده اند .


 

برخی از قابلیت های کلیدی Opera 11.01.1179 :
– دسترسی سریع تر به سایت هایی که بیشتر به آنها علاقه مندید .
– میانبرهای جست و جو که به شما این امکان را می دهد تا تنها با وارد کردن کلمه های کلیدی در نوار آدرس به آنها دستیابی پیدا کنید .
– قابلیت نمایش پنجره هایی که هنگام بسته شدن ناگهانی نرم افزار از بین رفته اند پس از اولین اجرا
– ساخت الگو برای ماوس به منظور دسترسی سریع تر به وب سایت ها از این راه
– قابلیت تبادل اطلاعات سایر مرورگر های اپرا که در کامپیوتر هایی در مکان های دیگر نصب شده اند .
– اپرا نه تنها آدرس هایی را که شما بازدید کرده اید به خاطر می سپارد بلکه محتوای صفحات نیز امکان ذخیره شدن را خواهد داشت و با جست و جوی سریع می توانید به آنها دسترسی پیدا نمایید .
– و …

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اينترنت , مرورگر اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: opera , دانلود , دانلود Opera 11 , دانلود Web Browser , دانلود اپرا , دانلود اپرا 11 , دانلود برنامه , دانلود مرورگر Opera , دانلود مرورگر اپرا , دانلود نرم افزار , دانلود وب براوزر ,
:: بازدید از این مطلب : 1265
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

آیکون

در این مطلب مجموعه ی ۷۷ آیکون بسیار زیبا و جالب که در طراحی آنها از لحیم کاری الهام گرفته شده است را برای شما در دو فرمت ICO و PNG گرد آورده ایم که می تواند در طراحی های شما و همچنین متحول ساختن آیکون های ویندوزتان مفید باشد .

 



:: موضوعات مرتبط: بخش گرافیک , آیکون , ,
:: برچسب‌ها: آیکون لحیم کاری , دانلود , دانلود آیکن , دانلود آیکن PNG , دانلود آیکون , دانلود آیکون با فرمت ico , دانلود آیکون با فرمت png , دانلود آیکون رایگان , مجموعه آیکون لیحم کاری شده ,
:: بازدید از این مطلب : 1406
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

µTorrent

تورنت در مقابل روش های قدیمی انتقال داده از طریق اینترنت همانند کودک نوپاوه ای است که روز به روز بزرگتر شده و محبوبیت بیشتری در بین کاربران پیدا می کند . در واقع پایه و اساس انتقال داده ها در این روش میزبانی اطلاعات توسط یوزر ها می باشد که بر خلاف روش پیشین که به طور مثال برای انتشار یک فایل می بایست ابتدا آن را بر روی یک سرور قرار داد تا سپس افراد بتوانند آنها را بارگذاری کنند ، تبادل داده ها به صورت کاملا مستقیم بوده و می توان از فایلهایی که یوزر ها به اشتراک گذاشته اند استفاده نمود . البته برای سازماندهی داده ها و رساندن کاربر ها به یکدیگر سرور هایی وجود دارد که تنها نقش آنها همین مورد است .

 

برای استفاده از این پروتکل به نرم افزارهای بیت تورنت نیاز است و امروز قصد داریم که یکی از محبوب ترین آنها که µTorrent نام دارد را در پي سي ايكس معرفی نماییم . µTorrent که در مقابل سایر نسخه های مشابه خود از حجمی چند کیلوبایتی برخوردار است از ویژگی های مختلفی نیز بهره مند می باشد که از میان آنها می توان به کنترل کردن پهنای باند مصرفی ، انجام زمانبندی های دانلود ، دانلود خودکار فید های RSS و همچنین پشتیبانی از متد Mainline DHT سازگار با BitComet اشاره نمود . اضافه بر این ، µTorrent از پروتکل امنیتی Joint specification که وظیفه ی آن حفاظت از اطلاعات کاربر می باشد ، پشتیبانی می کند و هنگام اتصال با یوزرهایی که از نرم افزارهای Azureus و BitComet استفاده می کنند قابل استفاده خواهد بود .

این برنامه با مصرف حافظه بسیار پایین که در بیشتر اوقات به کمتر از ۶ مگابایت می رسد می تواند یکی از مهم ترین دلایلی باشد که هر کاربر می بایست هنگام انتخاب به آن توجه نماید .
طراحان µTorrent تنها فکر خود را بر روی عملکرد نرم افزار خود متمرکز نکرده و به عوامل مهم دیگری نظیر رابط کاربری نیز توجه داشته اند که نتیجه ی آن پوسته پذیر شدن برنامه و توانایی تغیر آیکون های تولبار گشته است . بنابراین هر کاربری می تواند نرم افزار دانلود تورنت خود را مطابق با آنچه می پسندد تزیین کند !

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اينترنت , مدیریت دانلود , ,
:: برچسب‌ها: تورنت , دانلود , دانلود µTorrent 2 , 21 , 24266 , دانلود برنامه , دانلود سریع از تورنت , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار µTorrent , دانلود نرم افزار رایگان , نرم افزار دانلود از تورنت , نرم افزار رایگان دانلود از تورنت , نرم افزار مدیریت دانلود تورنت ,
:: بازدید از این مطلب : 1369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 بهمن 1389 | نظرات ()