دسکتاپ مکعبی Otaku Software DeskSpace v1.5.8.5
نوشته شده توسط : Rahim

 Otaku Software DeskSpace

اگر شما جز آن دسته از کاربرانی هستید که همیشه چندین کار را با هم انجام می دهند در داشتن یک مشکل با سایرین مشترک هستید و آن چیزی نیست جز باز بودن چندین و چند پنجره و برنامه در کنار یکدیگر و شلوغی و سردرگمی حاصل آنها . در این مطلب قصد داریم تا ابزاری بسیار کاربردی را معرفی کنیم که تقریبا مورد نیاز هر فردی است که از کامپیوتر استفاده می کند . Otaku Software DeskSpace نام این برنامه اعجاب انگیز است که به وسیله آن می توانید پنج دسکتاپ مجازی برای خود بسازید و از هر یک به طور جدگانه استفاده کنید .

برای روشن تر شدن کار این برنامه مثالی می زنیم ؛  شما اکنون که از رایانه خود استفاده می کنید از یک میزکار بهره مندید که در آن می توانید فایلها ، پوشه ها و نرم افزارهای مورد نیازتان را باز کرده و استفاده کنید . اما هنگامی که تعداد آنها افزایش می یابد نوار وظیفه یا همان Taskbar بسیار فشرده شده و سرعت عمل شما را به شدت می گیرد . حال تصویر کنید که علاوه بر دسکتاپی که دارید ۵ تای دیگر نیز اضافه شود و بتوانید از هریک به صورت جداگانه استفاده کنید . کار Otaku Software DeskSpace نیز انجام همین کار البته در قالبی بسیار زیبا می باشد .

هر گاه شما خواسته باشید تا به سایر میزکار ها سوییچ کنید کافیست تا روی گزینه نمایش مکعبی کلیک کنید ، آنگاه یک محیط بسیار زیبای ۳ بعدی برای شما باز خواهد شد که ۶ دسکتاپ را در قالب مکعبی که می توانید برچرخانید برایتان به نمایش می گذارد که با دو بار کلیک بر روی هر یک وارد آن خواهید شد . علاوه بر این شما می توانید برای صرفه جویی در وقت با استفاده از دکمه های داغ زمان  انجام این کار را در کمتر از یک ثانیه برسانید .

 

 

hajmحجم : ۱۸٫۴۳ مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم

 

 

 

 




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , دسکتاپ , ,
:: برچسب‌ها: Otaku Software DeskSpace , دانلود برنامه , دانلود برنامه رایگان , دانلود نرم افزار Otaku Software DeskSpace v1 , 5 , 8 , 5 , دانلود نرم افزار جالب , دانلود نرم افزار رایگان , دسکتاپ , دسکتاپ مجازی , ساخت دسکتاپ مجازی , ساخت دسکتاپ مکعبی , چندین دسکتاپ با هم , کیوب دسکتاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 1336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: