سازمانگر حرفه ای تصاویر Bibble Professional 5.2.0 Final
نوشته شده توسط : Rahim

Bibble Professional

آیا به عکاسی علاقه مند هستید و یا این هنر ، حرفه ی شماست ؟ آیا از تصاویر زیادی در کامپیوتر خود نگهداری می کنید و قصد دارید تا سروسامانی به آنها ببخشید اما حجم بسیار بالای آنها و به طبع زمان زیادی که می طلبد شما را از انجام این کار منصرف می سازد ؟
امروز قصد معرفی نرم افزاری را در پي سي ايكس به شما داریم که این امکان را می دهد تا به سادگی و در کم ترین زمان ممکن عکس های دیجیتال تان بهینه سازی کرده و آنها را سازماندهی نمایید . با این برنامه شما خواهید توانست به صورت گروهی کارهایی نظیر تنظیم رنگ تصاویر و یا تبدیل را انجام داده تا آنها را برای پروسه هایی نظیر پرینت ، ارسال با ایمیل و انتشار در وب آماده سازید .

این نرم افزار که Bibble Professional نام دارد از ۳ بخش مجزا تشکیل شده است :‌ مدیریت دارایی ها ( تصاویر ) ، ویرایش و خروجی ها .به طور مثال Asset Management یا همان مدیریت تصاویر وسیله ای است برای ساخت کاتالوگ از عکس های دیجیتال شما که فایلهای مستر نیز نامیده می شوند و امکاناتی نظیر نمایش یا اضافه کردن متا-دیتا به هریک به منظور سازماندهی برای دسترسی سریع تر به فایلها و تصاویر در آینده . بهره گیری از فناوری Meta-data روشی کارآمد در دستیابی به نتایج مورد نظر از میان صدها و یا هزاران تصاویر ذخیره شده بر روی هارددیسک می باشد که می تواند سرعت عمل شما را تا حد بسیاری افزایش دهد . بنابراین Bibble Professional 5 می توان تمامی نیازهایی که برای سازماندهی و ساخت کاتالوگ از تصاویر دارید را یک تنه برطرف نماید . در ادامه می توان به بخش دیگر این برنامه که Output Generation یا همان ایجاد خروجی اشاره نمود که وظیفه ی آن ساخت فایهای جدیدی است که خواهید توانست از آنها پرینت گرفته و یا در پهنه ی وب انتشار دهید .

 

برخی از ویژگی های کلیدی Bibble Professional 5.2.0 Final :
– تصحیح لنر پیشرفته
– برطرف سازی نویز موجود در تصاویر
– اصلاح عکس تنها با یک کلیک
– در اختیار داشتن مرورگری کامل برای گردش در تصاویر
– امکان سفارشی سازی ابزارها و نحوه نمایش بر اساس نیاز کاربر
– سیستم تغییر نام انعطاف پذیر
– امکان بهره گیری از قابلیت های برنامه به عنوان پلاگین فتوشاپ
– تنظیمات پیشرفته Copy & Past
– و …

 

hajm حجم : ۷۵٫۸۵ مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم

 

آموزش کرک کردن Bibble Professional 5.2.0 Final

بعد از نصب نرم افزار صفحه ای باز میشه که از شما می خواد برنامه را فعال کنید و می بایست روی گزینه ی Enter License Code کلیک کنید . ( فلش قرمز تصویر شماره 1 )
حالا بخش وارد کردن کد باز میشه که می بایست با باز کردن فایل Keygen که توی پوشه ای به همین اسم همراه با نرم افزار دانلود کردید رو باز کرده و مثل تصویر سومی یک کد بسازید .
در انتها باید کد ساخته شده رو در کادر رجیستر کپی کنید ( تصویر دومی )

نام: Bibble.gif نمایش: 2 اندازه: 51.1 کیلو بایت



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , مدیریت فایل , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود برنامه , دانلود رایگان نرم افزار , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار Bibble Professional , دانلود نرم افزار Bibble Professional 5 , 2 , 0 Final , دانلود نرم افزار مدیریت تصاویر , ساخت کاتالوگ از تصاویر , سازماندهی تصاویر , سازماندهی کردن تصاویر , نرم افزار سازماندهی تصاویر , نرم افزار مدیریت فایل , کاتالوگ ,
:: بازدید از این مطلب : 1447
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: