استخراج سورس برنامه ها Lingobit Localizer Enterprise 7.0.6750
نوشته شده توسط : Rahim

Lingobit Localizer Enterprise

Localizer Enterprise نام نرم افزاری است که توسط کمپانی Linkgobit طراحی گشته و کاربرد آن محلی سازی اپلیکیشن های ساخته شده تحت زبان های برنامه نویسی MFC ، .net ، Delphi و جاوا می باشد که به شما این امکان را می دهد تا در کوتاه ترین زمان ممکن ریسورس برنامه هایتان را ترجمه نمایید . بدین ترتیب خواهید توانست به سادگی پیش نمایش برنامه نوشته شده ی خود را ببینید و در صورت نیاز تغییراتی در آن انجام دهید . هنگامی که ترجمه تکمیل شد این نرم افزار یک نسخه محلی از برنامه شما ساخته و برایتان ذخیره می کند بی آنکه هیچ گونه نیازی به تغییر کد ها داشته باشید .

طراحی و محیط کاربری این نرم افزار به گونه ای است که هم افرادی که به صورت فردی برنامه نویسی می کنند تونایی استفاده از آن را خواهند داشت و هم آنهایی که گروهی و در قالب شرکت ها به این کار مشغول هستند . یکی از نکات جالب توجه در Localizer Enterprise قابلیت ذخیره به عنوان فایل پروژه می باشد و این بدین معنی است که شما خواهید توانست در هر مقطع زمانی قبل یا بعد از اتمام کار امکان ادامه ویرایش ها را از آنجایی که ذخیره کرده اید ، داشته باشید .

 

 

hajm حجم : ۲۵٫۰۲ مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم

 

 

آموزش کرک کردن Lingobit Localizer Enterprise 7.0.6750

 

برای کرک کردن این نرم افزار تنها کاری که می بایست انجام بدید کپی کردن فایل داخل پوشه ی کرک در محل نصب نرم افزار هست که توی تصویر زیر با کادر قرمز مشخص کردم .

نام: Lingobit-Localizer.gif نمایش: 4 اندازه: 34.7 کیلو بایت



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , برنامه نویسی , ,
:: برچسب‌ها: استخراج سورس برنامه , برنامه نویسی , دانلود , دانلود Lingobit Localizer Enterprise 7 , 0 , 6750 , دانلود برنامه , دانلود رایگان , دانلود نرم افزار , محلی سازی برنامه , محلی سازی نرم افزار , نرم افزار برنامه نویسی ,
:: بازدید از این مطلب : 1723
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: